Изпитайте адреналина на волейбола с високи залози в "Haikyu!! The dumpster battle"! 🏐 Присъединете се към Мечо Пух и приятели в мистериозно приключение в "Мечо пух 2: кръв и мед"! 🐻🍯 Впуснете се в магическо пътешествие с "Училището на магическите животни" и открийте силата на приятелството и магията. Не пропускай! Грабни своите билети сега и създавай спомени в Cine Grand! 🍿🎥
Двукратната носителка на “Оскар” Сали Фийлд се присъедини официално към дългоочакваната продукция на Стивън Спилбърг, “Lincoln”. В изявление, публикувано в интернет, от компанията DreamWorks Studios потвърдиха информацията и разкриха, че Фийлд ще изпълни ролята на Мери Тод Линкълн – съпругата на 16-я президент на САЩ, Ейбрахам Линкълн, в чиято роля ще се превъплъти актьора от “Ще се лее кръв”, Даниъл Дей-Луис.Продуцент-режисьорът Стивън Спилбърг подготвя “Lincoln” в продължение на няколко години – първоначално, за главната роля бе избран Лиам Нийсън (работил със Спилбърг върху “Списъкът на Шиндлер”), но в средата на миналата година, актьора се оттегли от проекта, като заяви, че вече е твърде стар за ролята.Малко по-късно същата година стана ясно, че Спилбърг е намерил своя нов Ейбрахам Линкълн - Даниъл Дей-Луис.“Lincoln” ще бъде базиран на бестселъра на писателката Дорис Гудуин, “Team of Rivals”. Действието на игралната версия ще се развива в дните когато Гражданската война е в своя край, а сюжета ще се фокусира върху сблъсъка на Ейбрахам Линкълн с хората от кабинета му, много от които не споделят неговите виждания за бъдещето на САЩ. Режисьорът Стивън Спилбърг заяви, че героинята на Сали Фийлд, Мери Тод Линкълн, ще бъде най-сложния образ във филма.Спилбърг: “Това е много трудна роля, която изисква невероятен талант. Винаги съм харесвал работата на Сали Фийлд и се радвам, че най-накрая ще имам възможността да работя с нея. Истината е, че тя всъщност бе първия ми и единствен избор за ролята на Мери Тод Линкълн. Това е актриса, която може да се справи със сложността на тази героиня.”Преди няколко месеца, Сали Фийлд бе избрана за участие и в друг дългоочакван мащабен проект – режисирания от Марк Уеб четвърти филм за супергероя Спайдър-мен. Снимките на този филм вече започнаха и веднага след това, актрисата ще насочи вниманието си към “Lincoln”.Сали Фийлд: “Да имаш възможността да работиш със Стивън Спилбърг и Даниъл Дей-Луис, и героинята ти да бъде една от най-известните жени в американската история – това е най-доброто нещо, което може да ми се случи в професионален план.”Сценарият на “Lincoln” е написан от номинирания за “Оскар” Тони Къшнър (“Мюнхен”), а освен режисьор, Стивън Спилбърг ще бъде и продуцент на лентата, заедно със Стейси Снайдър (“Трансформърс: Отмъщението”) и Катлийн Кенеди (“Спасяването на редник Райън”). По непотвърдени данни, бюджета на мащабната продукция ще бъде 130 милиона долара. Снимките на “Lincoln” започват тази есен във Вашингтон, а световната му премиера ще се състои през втората половина на 2012-та година.darkhorizons.com ... още »
Филмът на българската актриса, режисьорка и сценаристка Мишел Бонев "Сбогом, мамо!" претърпя провал в Италия, пише италианското издание "Блиц куотидиано".Лентата, чиято премиера в италианските киносалони бе на 8 март, досега е събрала приходи от едва 65 000 евро, въпреки че рекламната й кампания беше като за холивудска продукция.Филмът и Бонев бяха отличени със специален приз на кинофестивала във Венеция миналата година. Италиански медии после разкриха, че наградата е била връчена под политически натиск, като бяха замесени имената на министъра на културата и на премиера.Скандалът се разрасна, когато медиите и опозицията поставиха въпроса как е било финансирано гостуването на българската делегация на церемонията по награждаването на Бонев и филма й.Във връзка с похарчените 400 000 евро за делегацията италианската Сметна палата дори започна разследване. Бонев обяви, че сама е поела разноските.Лентата "Сбогом, мамо!" ще има своята премиера в България на 6 май. Сюжетът на филма тръгва от 60-те година, когато главната героиня Яна (Мишел Бонев) е изключена от българския национален отбор по волейбол. Изгонена от дома, тя се превръща в студена жена, което по-късно рефлектира върху собствените й деца.По-голямата й дъщеря (Марта Янева) прави неуспешен опит за самоубийство, след което заминава за Италия и за няколко години се превръща в кинозвезда. Така успява да "откупи" от собствената си майка по-малката си сестра Теодора (Надя Конакчиева), а по-късно двете решават да направят всичко възможно да спасят баба си (Татяна Лолова) от тежките условия в старческия дом и безхаберието на майка си. ... още »
Хоакин Финикс най-накрая ще се завърне на големия екран или поне така изглежда. Той може би ще се включи в новия проект на Пол Томас Андерсън. Религиозната драма все още няма име, но е известна като „The Master".Това ще е първата роля на актьора след пърформанс проекта „I'm Still Here", която обърка публиката, но безспорно доказа изключителната му отдаденост на актьорството.Финикс е в ранни етап на преговори за безимения проект, който Андерсън ще режисира от собствения си сценарий, предаде Variety. Филмът, известен с името „The Master", е бил отхвърлен от Universal и е спасен от продуцента Меган Елисън.Името на Филип Сиймор Хофман все още се свързва с главната роля на Lancaster Dodd или The Master, лидер на мистериозна религиозна секта (твърди се, че е подобна на Сциентологията). Финикс ще се превъплъти в скитник, който се превръща в неговия най-доверен ученик.За ролята се спрягаше името на Джеръми Ренър, но Финикс изглежда по-подходящ, особено с неговите изключителни възможности да си пуска брада.Все още не е ясно дали този филм ще „изпревари" продукцията на другата лента на Андерсът „Inherent Vice", адаптация на роман от Томас Пинхон, в който ще участва Робърт Дауни-мл. ... още »
В интернет бяха публикувани нови снимки от снимачната площадка на дългоочакваната трета част на хитовата фантастична поредица “Мъже в черно”. На снимките са звездата на филма, Уил Смит, в ролята на агент Джей и новото попълнение в актьорския състав, Джош Бролин, който изпълнява ролята на по-младия агент Кей.На режисьорския стол на “Мъже в черно 3” сяда Бари Зоненфелд, който засне и първите два филма, а партньори на Уил Смит и Джош Бролин ще бъдат Ема Томпсън, Томи Лий Джоунс, Джемейн Клемен, Рип Торн и певицата Никол Шерзингер.Официално, сюжета на филма все още не е разкрит, но това което се знае е, че агент Джей (Уил Смит) ще се върне назад във времето, по-конкретно в 60-те години, с цел да спаси младия агент Кей (Джош Бролин), който се е превърнал в мишена на странния и изключително опасен Борис (Джемейн Клемен).Въпреки че за направата на “Мъже в черно 3”, от Columbia Pictures успяха да съберат оригиналния екип, работил върху първите две части, продукцията бе съпътствана от множество проблеми, които дори принудиха режисьора и продуцентите да прекратят снимките за няколко дни. Според източници близки до проекта, постоянните промени в сценария и внезапното напускане на някои от актьорите, са основните причини поради които снимките бяха прекратени за повече от една седмица.Сценарият на “Мъже в черно 3” бе написан от Майкъл Сочио (“Принцът от Бел Еър”), Итън Коен (“Тропическа буря”) и Джеф Нейтънсън (“Час пик 2”), но преди около един месец, продуцентите изненадващо наеха сценариста Дейвид Коеп (“Таен прозорец”), който според официалното изявление на студиото, е трябвало да обработи някои от все още незаснетите сцени.Друг проблем пред който бе изправен екипа на филма, бе и внезапното напускане на актьорите Алек Болдуин и Бети Уайт. Все още не се знае защо Уайт и Болдуин се оттеглиха от проекта, и не е ясно дали проблемите със сценария са били разрешени, но от Columbia Pictures уверяват, че всичко това няма да се отрази на вече определената премиерна дата на филма. Звездата на поредицата Уил Смит е също оптимистично настроен и заяви, че това ще бъде най-добрия филм от поредицата.Режисьорът Бари Зоненфелд потвърди, че “Мъже в черно 3” ще се разпространява в 3D-формат, въпреки че за снимките не се използват триизмерни камери. Според Зоненфелд, технологията за конвертиране на заснет двуизмерен материал в 3D, е вече достатъчно напреднала, и затова е било взето решението, лентата да бъде компютърно обработена в триизмерен формат по време на постпродукцията.Продуценти на “Мъже в черно 3” са Стивън Спилбърг (“Трансформърс”), Лори Макдоналд (“Островът”) и Уолтър Паркс (“Гладиатор”). Снимките на филма се очакват да приключат дo един месец.Световната премиера на триизмерния “Мъже в черно 3” ще се състои на 25-ти май, следващата година.comingsoon.net ... още »
Представител на Paramount Pictures разкри пред Hollywood Reporter, че студиото е закупило правата за екранизиране на популярния сборник от разкази “Марсиански хроники”, дело на небеизвестния писател Рей Бредбъри.Бъдещата продукция бива описвана като “едно от най-амбициозните начинания на Paramount Pictures”, а продуцента Джон Дейвис (“Хищникът”) заяви, че в момента се търси сценарист, който да адаптира създадения през 1950-та година сборник.Това не е първия път, в който Холивуд се насочва към “Марсиански хроники” – през 1997-а година, режисьора Стивън Спилбърг планираше да пренесе творението на Рей Бредбъри на големия екран, но поради разногласия между него и студиото Universal Pictures, което тогава притежаваше правата за екранизиране, до снимки не се стигна.Сюжетът на “Марсиански хроники” ще проследи опитите на човечеството да колонизира Марс, въпреки, че планетата е населена с живи същества. Още след първата мисия, хората разбират, че марсианците нямат намерение да се предадат без борба.За първи път, сборника на Рей Бредбъри бе адаптиран през 1980-та година. Тогава, телевизионния канал NBC даде старт на минисериите “Марсиански хроники”, които обаче не постигнаха очаквания успех, и бяха определени като “скучни” от самия автор.Сценарият на незаснетата продукция на Стивън Спилбърг, бе написан от Майкъл Толкин (“Смъртоносно влияние”) и Джон Орлоф (“Легенда за пазителите”). Тяхната версия се различаваше от първоизточника и минисериите, но за сметка на това бе одобрена от началството на Universal Pictures. Въпреки това, от Paramount Pictures заявиха, че за тяхната продукция ще бъде написан изцяло нов сценарий. В скорошно интервю, продуцента Джон Дейвис заяви, че Майкъл Толкин и Джон Орлоф също ще имат роля в разработването на бъдещата фантастика, но не разкри повече подробности.Дейвис: “От доста време се опитваме да направим “Марсиански хроники” и затова съм благодарен на Paramount Pictures, които също видяха огромния потенциал на тази невероятна история.”Проектът е във все още ранен етап на развитие и за момента няма нает режисьор и актьори. Рей Бредбъри, който миналата година навърши 90 години, ще продуцира мащабната продукция, заедно с Джон Дейвис, Брад Грей (“Резервни убийци”), Роб Мур (“Джери Магуайър”) и Фредерик Хъндсбъри.Бюджетът на “Марсиански хроники” ще надвишава 100 милиона долара, а снимките се очакват да започнат най-рано през есента на 2012-та година.hollywoodreporter.com ... още »
интервю на Мариана ХристоваВейко Юнпуу е най-обещаващият естонски режисьор в момента. Досега е заснел три филма – 45 минутния „Empty” (Tühirand, 2006 г.), който е класически любовен триъгълник в трагикомичен привкус; поразително откровения „Есенен бал” (Sügisball, 2007 г.) за самотата и неслучването на любовта, получил награда Orizzonti на фестивала Венеция и показан на второто издание на Северно сияние; и саркастичната черно-бяла фреска за алчността и изгубените по пътя към нея души „Изкушението на Свети Тони” (Püha Tõnu kiusamine, 2009), който ще видите в тазгодишата програма на фестивала.Вейко е учил литературна теория и живопис, възхищава се на високото изкуство, иска му се да е роден в началото на миналия век и признава, че почти не гледа кино, правено след 70-те. Моят шанс да разговарям с Вейко Юнпуу е филмовият фестивал в Сараево, където „Изкушението на Свети Тони” закрива програмата "Панорама". Фотограф: Лора ТалветКак бихте определил „Изкушението на Свети Тони”, ако трябва да го вместим в някакви жанрове?Комедия с драматична конструкция. Хуморът в нея е доста горчив, наистина, но това е един гротесков начин за изобразяване на съвремието. Много ми повлия картината на Йеронимус Бош „Изкушението на Свети Антоний”, която видях в Лисабон. Тя стана основа на филма. Но не бих казал, че съм крал от нея директно. Живеем в постмодерна ситуация, когато използвате всичко около себе си за да се себизразим.Същевременно, досущ като големите модернисти, подхождате много стриктно и прецизно към създаването на образи.Не харесвам особено съвременното кино. То е твърде повърхностно и не се занимава достатъчно с реални проблеми, тъй като често залита към социални теми, само защото са актуални в момента, а понякога е просто банално. Гледал съм много малко хубави филми, създадени след 70-те и мисля, че тази тенденция има нещо общо с икономическата ситуация. Алчността ни е застигнала в такава степен, че истинската култура е почти на изчезване. Надявам се, че греша и има добро кино наоколо, но аз просто не съм го гледал. Откакто започнах да правя филми, не искам да гледам други филми, за да не използвам несъзнателно твърде много от образите, които ме заобикалят. Предпочитам да държа съзнанието си чисто. Винаги съм повлиян от нещо, разбира се, но искам сам да избирам от какво. заливат ни с огромно количество образи отвсякъде и се стремя да стоя далеч настрана от боклука.Сам ли пишете сценариите си?Сценарият на „Empty” написах с моя приятел Райън Толк, който играе главната роля. Това беше нещо като шега, искахме просто да се забавляваме и да направим филм на практика без пари. По-късно се опитвах да измислям сам сценарии, но това е доста трудно, особено частта с писането. Не съм доволен от начина, по който пиша, особено от структурата. Когато измисляш история, след като опишеш и подредиш логически действията на героите, най-накрая всичко изглежда толкова скучно. За „Свети Тони” имах стабилна структура, която обаче променях по време на снимките, защото всичко изглеждаше различно на снимачната площадка – ето защо на екран може да изглежда малко объркващо. Обичам добрата литература и когато пиша, чувствам, че писането ми не е на същото ниво. Недоволствам и постоянно се боря със себе си, късам непрекъснато изписани листове от бележника си и започвам от самото начало. Изкушението на Свети ТониКой е вашият Тони всъщност?Той може да бъде всеки един от нас. Образ, откъснат от своята морална отговорност, той действа в рамките на система, която не му позволява да бъде отговорен. Ето как той се оказва изключен от себе си, от живота си, от всичко. Филмовото пространство пресъздава душевното състояние на героя. Той започва да губи връзка с реалността, която винаги е субективна. Исках да направя филм, интересен за самия мен, за да се забавлявам. Исках да направя филм, който аз самият бих искал да гледам и почти успях. Но тъй като експериментирах доста, си давам сметка, че в определени моменти трудно се следва сюжетната нишка. Ако просто се насладите на пътуването, оцените идеята на филма, естетиката на изображението и се отдадете на момента, филмът ще ви хареса. Ако обаче следвате стриктно героя и се опитвате да рационализирате решенията му, ще се изгубите по пътя. Рационалния ум ограничена гледна точка - трябва да сме наясно с някои неша, но е по-добре да използваме интуицията си. Същото е и с музиката. Докато слушате песен, едва ли постоянно мислите за какво се пее в нея. Понякога не си даваме сметка как изкуството се просмуква в нас. Дори да не харесваме дадено произведение, сме някак зашеметени, сграбчени, шокирани (в добрия смисъл на думата). Именно това се опитах да направя със „Свети Тони”. Почувствах, че ако обясня героя от самото начало – проблемите му с жена, на работното място и със съвестта му – бих ощетил цялостното преживяване.Долавя се лек морализаторски момент.Точно по тази причина не избрах традиционна сюжетна структура – щеше да се получи ужасно банален филм. Поуката е, че не си съвсем жив, когато си отдалечен от моралните си отговорности. Започваш да се предаваш в дребни, а после в по-сериозни ситуации и да не се съпротивляваш срещу системата на потисничеството. Така ставаш част от нея и скоро се претопяваш, изчезваш. И сега докато говоря, чувствам противоречие – вероятно да направиш филм не е като да напишеш или обясниш нещо така лесно, както току що го направих. Във всеки случай, аз съм много доволен от филма. Много повече, отколкото от „Есенен бал”, който вече ми се струва твърде сантиментален. Изкушението на Свети ТониНо е по-трудно да се идентифицираме с Тони, отколкото с героите в „Есенен бал”.Да, исках да избегна идентификацията, за да направя героя почти непробиваем, така че зрителят да мисли само за идеята на филма и естетическата му страна. Да не плаче, докато гледа, а да наблюдава света с по-ясни сетива. Може би е добре да има главен герой с по-достъпен вътрешен свят, но също така е важно да се контролира емоционалното ниво.Средата също е отчуждаваща, тъй като не кореспондира пряко с ежедневието ни, въпреки че сюжетът е съвременен.Ето защо филмът е черно-бял – за да не го объркаш с реалния живот. Това е метафора на живота. Когато гледаме картина, нямаме подобен проблем. Не крещим: "Защо главата на този човек е жълта и защо е толкова голяма?". Исках да използвам изобразителната естетика от старите филми, които харесвам най-много, исках това да е филм като от 60-те.Може да гледате "Изкушението на Свети Тони" на 16.04 /събота/ от 21.00ч. в Евро синема и на 17.04 /неделя/ от 15.00ч. в Дома на киното. ... още »
Непосредствено след края на 15-ия Международен София Филм Фест нетърпеливите членове на клуба „София Филм Фест за учащи” вече очакваха новини около предстоящия нов семестър на инициативата, придобила популярност след младите почитатели на стойностно кино. Интересът към проекта „София Филм Фест за учащи”, стартирал през есента на 2009 и продължил през цялата 2010 година, е сред най-важните причини Арт Фест и Дома на киното да поставят начало на ШЕСТИ СЕМЕСТЪР – пролет 2011, който започва на 18 април!„София Филм Фест за учащи” е програма на Дома на киното, чията цел е прожектиране на европейски, български и алтернативни на Холивуд филми пред младежка аудитория. Входът е безплатен за ученици и студенти и символичен за останалата публика.Програмата се организира от Арт Фест с подкрепата на Националния филмов център и Програма „Култура” на Столичната община. СФФУ имаше своето второ издание през януари и февруари – зима 2010, пролетно издание „СФФУ: Фокус Европа”, четвърти „семестър” – есен 2010, както и пета програма – през януари и февруари 2011, в очакване на 15-ия София Филм Фест.На 18 април стартира шестият семестър – пролет 2011. Събитието се очаква да бъде отново в партньорство с Националния филмов център и Програма „Култура” на Столичната община. Всеки филм по традиция ще бъде придружен от представяне и разговор с публиката – с радост и удоволствие от контакта си с младите зрители, лектори на прожекциите приеха да бъдат отново режисьорът Георги Дюлгеров, преподавател в НАТФИЗ и НБУ, и киноведът Антония Ковачева, председател на Гилдията на българските кинокритици. Филмите са с вход свободен за ученици и студенти. Програмата включва 12 европейски и световни заглавия. Стартираме с най-новия филм на Ивайло Христов – „Стъпки в пясъка”, спечелил наградата на Гилдията на българските кинокритици за най-добър балкански филм на 15-ия София Филм Фест.Ще имаме възможност да представим на младата публика една източна визуална феерия – „Обещанието” на Чен Кайге, „Баария” на Джузепе Торнаторе, поредното предизвикателство на Уди Алън – „Ще срещнеш висок тъмнокос непознат”, два от най-обсъжданите и номинирани филми за 2010 година – „Черен лебед” на Дарън Аронофски и „Социалната мрежа” на Дейвид Финчър, румънската провокация на Флорин Шербан „Ако искам да свиря, аз свиря”, „Аз, Дон Жуан” на легендарния Карлос Саура, белгийския анимационен хит „Град Паника” на режисьорите Стефан Обие и Венсан Патар, международната копродукция „Концертът” на режисьора Раду Михайлеану, „Антихрист” на Ларс Фон Триер, както и документалния филм на Том Дичило, посветен на една от култовите групи от близкото минало – „When you're strange: филм за THE DOORS”.Очакваме вашите мнения, препоръки, предложения, идеи – предстои подготвянето на програма „София Филм Фест за учащи” есен 2011, която ще започне през септември и ще продължи до края на месец декември. Очакваме ви на кино в Дома на киното! ... още »
Дългоочакваната анимационна продукция на 20th Century Fox Animation, “Рио”, застана на първа позиция в българската бокс офис класация. Премиерната лента, чиято българска премиера се състоя преди американската, успя да натрупа напълно задоволителните 197 016 лева. Имайки в предвид добрата рекламна кампания, и факта, че “Рио” е дело на създателите на популярната поредица “Ледена епоха”, не е изненадващо, че веднага след премиерата си, продукцията не само успя да натрупа стабилни приходи, но и измести българския хит “LOVE.NET” от първото място в класацията. Без съмнение може да се каже, че “Рио” ще се нареди сред най-печелившите анимационни ленти на годината. Както в САЩ, така и в България, високобюджетните триизмерни анимации почти винаги се радват на големи успехи и въпреки, че американската му премиера тепърва предстои, “Рио” със сигурност ще привлече в кината не само българската публика.Като се има в предвид силния премиерен уикенд и липсата на сериозен анимационен конкурент, “Рио” няма да срещне трудности и в следващите две седмици ще надмине границата от половин милион лева. Единствено времето ще покаже дали режисирания от Карлос Салдана филм ще успее да достигне приходите на “Рапунцел и разбойникът”, който само в България успя да спечели над един милион лева.Лидерът от миналата седмица, “LOVE.NET”, заема второ място в класацията. За близо две седмици по кината, филма на Илиян Джевелеков е спечелил впечатляващите 550 051 лева. За безспорния успех на филма допринасят няколко фактора – лентата излиза в момент, в който българските филми са не само сериозна конкуренция, но и се представят значително по-добре от много европейски и американски продукции.Режисьорът разчита на еклектичен актьорски състав, включващ доказани ветерани и новоизгряващи изпълнители, а самия сюжет на продукцията съдържа много елементи от живота на сегашното младо поколение, и това е може би основната причина за огромния интерес към филма, който се забелязваше в дните преди премиерата. Съдейки по сегашните резултати и нестихващия зрителски интерес, “LOVE.NET” има всички шансове да надмине границата от един милион лева.Трети в класацията е трилъра с Антъни Хопкинс, “Ритуалът”, който за първия си уикенд в България е натрупал сумата от 33 628 лева – резултат, който не може да се нарече впечатляващ, но имайки в предвид филмите които заемат първите две места, позицията на “Ритуалът” не е изненадваща. Важно е да се отбележи, че филма е насочен главно към публика, който е в пъти по-малка от тази на “LOVE.NET”, и затова очакванията относно представянето в бокс офиса не бяха толкова големи. Все пак, “Ритуалът” успя да привлече вниманието на част от зрителите харесващи подобен род филми, и третата позиция в класацията е доказателство за това. Очакванията са, че преди да бъде свален от кината, филма ще може да се похвали с приходи надминаващи сто хиляди лева.Премиерният фантастичен филм, “Първичен код”, застава на четвърта позиция. До момента, продукцията с Джейк Гиленхал е спечелила 32 858 лева.“Първичен код” пристигна в България без предшестваща го широка рекламна кампания, и затова, също както при “Ритуалът”, сравнително ниските приходи от премиерния уикенд не са изненадващи. Приходите от втората седмица ще покажат дали лентата на режисьора Дънкан Джоунс е успяла да привлече вниманието на повече зрители.Филмът с Брадли Купър и Робърт де Ниро, “Високо напрежение”, е на пето място със спечелени за три седмици 250 707 лева – сума, която без съмнение превръща трилъра в успешно заглавие. Подобно на представянето си в САЩ, и в България филма на Нийл Бъргър се превърна в повече от скромен хит, и успя да вкара в киносалоните по-голяма публика отколкото се очакваше. Със сигурност, “Високо напрежение” ще продължи успешното си българско представяне и през следващата седмица.Комедията “Жена назаем”, в която участват Адам Сандлър и Дженифър Анистън, заема шеста позиция. За изминалите близо три седмици от премиерата, лентата е натрупала приходи от общо 129 585 лева. Имайки в предвид популярността на Сандлър и Анистън, очакванията към “Жена назаем” бяха по-големи. Спечелената до момента сума е прилична, но за три седмици по кината, филма можеше да се представи значително по-добре. Разбира се, “Жена назаем” не се счита за финансово разочарование, и съдейки по досегашните резултати, най-големите почитатели на този тип комедии вече са посетили киносалона.Анимацията “Ранго”, озвучена от звездата Джони Деп, е седма в класацията, със спечелени 259 617 лева за пет седмици. На пръв поглед, филма на Гор Вербински не се превърна в очаквания огромен анимационен хит, но трябва да се има в предвид, че лентата е една от малкото анимационни ленти, които не се разпространяват в триизмерен формат. Този факт без съмнение оказа влияние не само на българските приходи, но и на световните. Но независимо от това, “Ранго” се превърна в напълно приличен успех, и световните му приходи вече надминават 230 милиона долара.Осми е продуцирания от Робърт Земекис, “Майло на Марс”. За четирите седмици в България, триизмения анимационен филм е спечелил 202 008 лева – завиден успех на фона на катастрофалното представяне на лентата не само в САЩ, но и в голяма част от Европа. Българската публика рядко се влияe от представянето на филмите в други държави, и въпреки че си спечели репутацията на един от най-големите бокс офис провали, “Майло на Марс” събра една ако не голяма, то прилична сума в България.Фантастичният “Sucker Punch: Измислен свят” е на девета позиция. Филмът на режисьора Зак Снайдър се върти в кината вече три седмици, и до момента е спечелил разочароващите 85 802 лева. Изненадващо, силно рекламираната високобюджетна лента вече се превърна в едно от най-големите бокс офис разочарования на годината. Любопитно е, че досегашното българско представяне на филма съвпада с американското – и там, екшъна с Емили Браунинг и Карла Гуджино, се представи доста под очакванията, въпреки масивната рекламна кампания.Малко вероятно е през следващата седмица “Sucker Punch: Измислен свят” да привлече повече българи в кината, и за съжаление на създателите, лентата вече заема едно от първите места в класацията на най-големите бокс офис провали на 2011-та година.Филмът “Червената шапчица” е на десето място, като за близо един месец е спечелил 127 436 лева. Имайки в предвид, че фантастичната лента е дело на екипа създал “Здрач”, от студиото Warner Bros. се надяваха, че по-младата аудитория ще напълни световните киносалони. Това не се случи, и “Червената шапчица” ще бъде причислен към филмовите адаптации на популярни литературни произведения, които, въпреки очакванията, не са успели да привлекат достатъчно голяма публика.Българските приходи на режисирания от Катрин Хардуик филм в никакъв случай не са трагични, но без съмнение може да се каже, че лентата можеше да се представи много по-добре. ... още »