След невероятния успех на Клети създания зашеметяващата Ема Стоун и несравнимият Йоргос Лантимос отново обединяват сили в новата триптих басня Благи деяния от 6 септември само в кината. Впечатляващата продукция изследва коварните и интригуващи теми за властта, контрола, свободната воля и динамиката на човешките взаимоотношения, представени по типичния за скандалния режисьор начин. През изминалата събота Благи деяния предизвика абсолютен фурор по време на представянето си на фестивала в Кан и затвърди позицията си на творба с дръзка оригиналност, порочен хумор и необикновена ексцентричност, а Джеси Племънс грабна наградата за най-добър актьор за ролята си във филма.
Антологията Благи деяния разглежда три самостоятелни истории, в които едни и същи актьори, сред които Джеси Племънс, Уилем Дефо, Маргарет Куали, Хонг Чау, Хънтър Шейфър, Джо Алуин, Мамуту Ати и Стоун, играят различен персонаж. Запознаваме се с мъж без право на избор, който се опитва да поеме контрола над собствения си живот; с полицай, който е разтревожен, че изчезналата му в морето съпруга се е завърнала и изглежда като друг човек; с жена, решена да открие конкретен човек със специални способности, на когото е предопределено да се превърне в изумителен духовен водач.
„Мисля, че е интересно да наблюдаваме как човек може да си мисли, че има контрол над нещата или че е свободен да решава, а когато му се даде абсолютната свобода, му е трудно да се справи с нея и да се ориентира. Това е микрокосмос на реалния живот и как хора, които изглежда сякаш нямат никаква власт, контролират хора, които може да изглеждат много по-силни.“ споделя Лантимос.
Първият трейлър ни връща към стила на Йоргос, изпълнен с груба студенина, с която той се прочу. Видеото успява да събуди интереса и само да загатне за това, което ни предстои.
;
Режисьор е Йоргос Лантимос (Клети създания, Фаворитката, Омарът, Кучешки зъб) и написан от Ефтимис Филипу (Омарът, Убийството на свещения елен, Кучешки зъб) и Лантимос. Продуценти са Ед Гийни и Андрю Лоу, Кася Малипан и Лантимос. Актьорският състав включва двукратната носителка на „Оскар“ Ема Стоун (Клети създания, Ла Ла Ленд), Джеси Племънс (Силата на кучето), Уилем Дефо (Клети създания, Проектът „Флорида“), Маргарет Куали (Клети създания, Maid), Хонг Чау (Китът, Менюто), Мамуту Ати (Black Box), Джо Алуин (Фаворитката) и Хънтър Шейфър (Еуфория) и др.
Какво се случва с героите във втората част на сезон 2 на „Пази се от живите мъртви“Сезон 2Б на “Пази се от живите мъртви” ще съдържа 8 епизода. Премиерата на 1ви епизод ще бъде на 22ри август 2016, в 4.00 и 23.00 ч. по AMC. Останалите епизоди ще се излъчват всеки понеделник в 23.00 ч. по AMCКрай на Бреговата охрана. Това е последният им бюлетин. Край на безопасността на сушата. Ако не станете жертва на ходещите мъртви, случайните експлозии и огньове вероятно няма да ви подминат. Дори океанът вече не е сигурно място… и там има зомбита със спасителни жилетки, случайни хора, плаващи на повърхността, и някаква организирана опасна група, решена да убива други хора в името на оцеляването или облагата...След като са разбрали, че светът наистина вече го няма, след като са разбрали, че няма път назад, как това ще се отрази на всеки от героите? Ще могат ли те да приемат това? Дали ще бъдат погълнати и унищожени от апокалипсиса или ще променят същността си? Могат ли те наистина да продължат да се борят срещу него, като се опитат да запазят човешката си същност?Ето как се променят героите в хода на сезон 2 на „Пази се от живите мъртви“…Медисън Кларк (в ролята Ким Дикенс)В много отношения Медисън от втория сезон е същата жена, която видяхме в пилотния епизод – водач, морален стожер, но в един нов, напълно опустошен, апокалиптичен свят. В хода на сезона Медисън ще се изправи срещу свят, в който често пъти няма място за емпатия и съчувствие. Принудена да лавира сред измамни и манипулативни личности, успехът на Медисън в този нов свят се основава на разбирането, че в неговия край, подадената ръка за помощ често може да застраши хората, които обичаш. Тя може да поддържа майчината си ожесточеност, но апокалипсисът я принуждава да вземе решения и да направи жертви, които могат да пречупят и най-силния човек.Травис Манануа (в ролята Клиф Къртис)Бремето на убийството на бившата му жена продължава да тегне върху Травис във втория сезон, докато той се мъчи да се грижи за сина си Крис. Дениъл увещава Травис да погледне на стореното като на милост, каквато възможност не се предлага на всекиго в апокалипсиса – но, Травис е преследван не само от спомена за жената, която е убил, но и от страха да не се отдалечи от своята човечност. Той е обещал на Лайза да защитава сина им на всяка цена, но дали обещанието да защитава един не е за сметка на способността му да защити мнозина?Ник Кларк (в ролята Франк Дилейни)Новият свят те заобикаля отвсякъде и те поглъща, но въпреки това той изпълва със странно чувство на удовлетворение и очарование Ник, който във втория сезон е открил нов смисъл в равновесието. Докато всички се стремят да оцелеят на всяка цена, Ник приветства хаоса, като истинско дете на апокалипсиса. С нарастваща увереност сред бруталността на този нов свят, Ник поема решително и безстрашно по свой собствен път.Алиша Кларк (в ролята Алиша Дебнъм-Кери)Подобно на брат си и майка си, Алиша е обсебена от фатализма, характерен за новия им живот. Не отслабват спомените й за отдавна загубения баща, за самоубийството на обичан съсед и за загубата на приятеля й Мат. Единственият начин да оцелееш в един луд свят е да го приемеш, но какво се случва, когато останеш верен на нормалността и се вкопчиш в миналото толкова отчаяно, че то може да те съсипе?Кристофър Манауа (в ролята Лоренцо Джеймс Хенри)В този сезон преливащият от оптимизъм и идеализъм син, познат ни от първия сезон, е на друга вълна. Бремето на убийството на заразената му майка от баща му се е превърнало в смазваща реалност. Изгарящ от ярост и тъга, с напредването на сезона Крис изглежда губи своя контрол върху действителността. Докъде е способен да стигне?Дениъл Салазар (в ролята Рубен Блейдс)Дениъл се е озовал против волята си в тази ситуация, заради благородството на любимата си съпруга Гризелда. Ако тя не беше толкова мила, той никога не би пуснал Травис и семейството му в салона си и тяхната съдба би се развила по съвсем друг начин. В прогресивно разпадащото се съзнание на Дениъл греховете от миналото му са се стоварили върху жена му и дъщеря му. Той разбира, че може би отношенията му с Офелия няма никога да бъдат същите, но това няма да му попречи да направи всичко, което може, за да я защити. Но, дали той ще може да оцелее след ужасите, които е видял на ‘Абигейл’?Офелия Салазар (в ролята Мерседес Мейсън)Странно е да обичаш човек, на когото вярваш най-малко, а още по странно е, ако този човек е твоя плът и кръв – твоят баща. Офелия не е имала представа кои са всъщност родителите й; сега тя иска да разбере това. Във втория сезон, преживяла смъртта на майка си, Офелия става по-силна и по-независима от всякога.Виктор Странд (в ролята Колман Доминго)Във втория сезон Странд е на кормилото – в буквален и преносен смисъл. Наричайте го Виктор, защото той никога не губи. Както в случая с Ник, Виктор Странд преценява кой от неговия “екипаж” ще му бъде най-полезен в Новия свят. Но, изправен пред най-голямата си загуба, дали той наистина ще може да се довери на новооткритите си съюзници? ... още »
Оливър Стоун иска от вас да си изключите телефоните в киното, докато гледате филм. Носителят на Оскар е гневен, защото обществото, според него не отива на добро, с тенденцията нон-стоп да е загледано в смартфоните си. По повод премиерата на новия му филм "Сноудън", режисьорът заяви, че човек трябва да се опита да вникне в съдържанието, да си направи изводи и да се потопи изцяло в атмосферата на това, което се случва на екрана. Той направи радикално изявление, според което не трябва един човек да се държи като идиот, по време на прожекция, да споделя видея с котета или да си чати с други хора. Припомняме, че премиерата на "Сноудън" предстои на 16 септември. ... още »
Уорнър Брос потвърдиха, че ще се снима втори филм от "Фантастичните зверове и къде да ти намерим". Вече се работи по филма. Дж. К. Роулинг пише сценария, а Дейвид Йейтс ще е режисьор. Премиерата е обявена за 16 ноември 2018 год. Йейтс режисираше последните четири филма за Хари Потър, както и първият за зверовете. Сценарият разказва за Нют Скамандър, герой който само е споменат в книгите на Роулинг за Хари Потър, а действието се развива десетилетия преди тази поредица. Носителят на Оскар Еди Редмейн отново ще влезе в главната роля. ... още »
Актьорът , чиято кариера търпи шеметен възход напоследък, ще участва в римейка на класическия хит от 1973 год. В първата версия, ролята беше изиграна от Дъстин Хофман. Снимките ще започнат през септември, а режисьор ще е Майкъл Ноер. Аарон Гузиловски ще е сценарист. Сюжетът е базиран на мемоарите на беглеца Анри Шариер. Той е бил известен в парижкия подземен свят, но е обвинен несправедливо в убийство през 30-те години на ХХ век. Той успява да избяга от най-лошия френски затвор в Южна Америка. Той е подпомогнат от Луи Дега, чиято роля Малек ще изиграе. ... още »
Комикс маниаци и фенове на филмите, създадени по тях искат да се закрие Rotten tomatoes. Сайтът е водеща медия за кинокритика. Те започнали да събират подписка срещу електронната медия. Сайтът даде много отрицателни мнения, относно "Отряд самоубийци" и "Батман срещу Супермен: Войната на героите", рецензиите им бяха меко казано иронични, което наостри феновете на филми по комикси. Крайната мярка се наложи, тъй като Rotten tomatoes по принцип са доста скептично и негативно настроени към блокбастърите от този тип. За тяхно съжаление, обаче, ще се наложи да закрият почти всички водещи медии, относно филмова критика, тъй като филмите за супер герои не са любим сюжет на критиците. ... още »
Актрисата Ел Фанинг, която винаги е била в конкуренция със сестра си Дакота, заяви пред медиите, че секс сцените, разврата и съблазънта в новия й филм - "Неонов демон" много са й се понравили. "В началото героинята ми беше толкова наивна и по детски мила, че ми се искаше да й дам бонбон и да я предупредя да не говори с непознати. Затова реших да наградя образа й, като създам една по-различна визия за нея." Тя твърди още, че след края на снимките се е почувствала много зле, защото е успяла да вникне в образа до такава степен, че той да стане нейното второ аз. Тя споделя още, че заради "Неоновия демон" е изпуснала най-важното събитие в живота си - абсолвентския си бал. Наложило се да отиде на премиерата в Кан, вместо да бъде с приятелите си на партито. ... още »
В последните години българското кино започна своеобразно възраждане, но въпреки всичко аудиторията и зрителите са малко и определен контигнент от хора, които често са свързани по някакъв начин с киното. Разбира се, в едни идеални условия, всичко би се развило перфектно, след маркетинговите проучвания и скрийнингите, но ситуацията съвсем не е такава. Съществува мнение, че родните зрители, по-често и активно ходят на чуждестранни филми, просто защото нашите не стават. Мнението е разбираемо, но и не съвсем коректно - всеки един от вас, вероятно си спомня класиките като "Оркестър без име" или "Господин за един ден". Но защо нашето кино не се пригоди към новите условия и някак остана назад във времето? Тук ще се опитаме да ви дадем отговори на някои от въпросите.Проблемите започват с това, че от години доминират едни и същи модели на поведение, логически мъртви зони и условности, от които страдат промо-кампаниите на дори добри филми. И всичко започва с продуцента...Родният продуцент се бои да поеме отговорност. Българският продуцент или човек, който се явява главен в проект (често пъти това е режисьорът, изпълняващ функцията на съпродуцент), е уверен в собствените си виждания за всички аспекти на проекта - от подготовката на сценария, до това на кои точно издания да се дават интервюта, седмица преди премиерата. В повечето случаи това води до плачевни последствия - и не толкова за това, че продуцентът не може да се справи с работата си, колкото до това, че около 2 год. той буквално ври в продукцията и няма способност да я възприеме адекватно. Родният продуцент, счита практически всички около себе си за дилетанти, които не заслужават доверие. И в известна степен са прави, защото...В родната киноиндустрия, действително има много дилетантиОбръщали ли сте внимание, че основната кампания, около един български филм, започва да се случва около седмица преди премиерата? Да, в Холивуд, както знаем, се шуми година преди появата на продукцията, но обемът на техните продукции е несъпоставим. Там, през двете седмици преди премиерата, започва един непрекъснат процес на заливане с информация за филма, докато у нас, две седмици преди релийза, нищо не се случва. Да не говорим за по-рано. И тук излиза на бял свят още една беда...В България не разбират, че значение имат систематичните действия, а не единичните. Родните продуценти се обръщат към разни "криейтив" компании, като очакват някакво магическо копче или вълшебна пръчка да привлекат максимално количество зрители. Натискаш копчето и си обезпечаваш успех, с минимални усилия. Тези компании прибират тлъсти сумички, а реално работа не е свършена. По-лошото е, че продуцентите очакват именно такива идеи и резултати, което затваря кръга. И тук става ясно, че...У нас неправилно се формулират целитеЗа целия този "криейтив" и "привличане на внимание", почти винаги резултатите се губят. 90 % от представителите на индустрията искат да "привличат внимание", а само 10 процента имат идея как да "събудят желание в човек да отиде на кино".В България рядко разбират кой се явява целевата аудитория на филма. Рецепта за гарантиран неуспех, това е, както знаем, да се опитате да се харесате на всички. Това виждаме всеки път, отново и отново, като могат да се чуят реплики от сорта на: "Ама, защо имаме само една звезда на плаката, след като в лентата участват 15?". Ето, тези хора се харесват и от мъжете и от жените, следователно имаме гарантирана всякаква аудитория. И ето, креативните творци, смятат че това е достатъчно да им закара зрителите на тумби. В нашата страна не разбират, че желанието на аудиторията трябва да се пробуди. Хората не знаят защо да отидат на този или онзи филм - това знание, няма от къде да се вземе просто така. Много рядко този етап минава без особени усилия. За това е нужно в заглавието ви да пише "Междузвездни войни" или "Хари Потър", в противен случай зрителите не знаят защо пък точно този филм трябва да им е интересен.Тук възниква въпросът за трейлърите. Пробуждат ли те интерес към продукцията и желание да се отиде на кино, дори и желание просто да си го гледаш у дома? Вашето време в интернет, бихте ли го използвали, за да потърсите и да гледате този трейлър? Разбира се и в нашата страна има гарантирани запазени марки, които ще доведат до интерес у зрителя. Но често трейлърите на родната продукция се излъчват между рекламите на някой стар касов хит, по държавната тв, което води до своите плачевни резултати. Когато след седмица, се оказва, че на филма никой не е отишъл, платените рецензии са изгубена кауза, а оценката, направена с някакви математически алгоритми, се оказва че виновен е не друг, а зрителя. Зрителят, който не разбира от многоплаството кино и изкуство, критикът, който знае само да критикарства и разбира се ние, като сайт с експерти, който си позволява да критикува. Не на последно място за липсата на интерес към родната продукция, има вина и сценария. Повечето от сюжетите, които се предлагат са отдавна изтъркани. Темите варират от комунизма и някакви ситуации от соца, през национални герои, ретроспективни адаптации на реални или измислени истории от края на по-миналия векВъпреки всички несгоди и неволи, родното кино съществува като явление и периодически дава на аудиторията повод не толкова за радост, но и за гордост. А това значи, че хората, които работят и правят нещата така-както трябва все пак ги има. Greyklock ... още »
От Юнивърсъл пикчърс съобщиха, че "Сами вкъщи" ще има продължение. Това стана ясно, след като анимацията разби бокс офис класациите, печелейки 400 млн. долара, само за седмицата на предпремиерата си по целия свят. Сценарият на втората част ще е продължение на сюжета от първата и ще бъде написан от Брайън Линч ("Аз, проклетникът"). Режисьор отново ще е Крис Рено. През следващите няколко седмици "Сами вкъщи" ще има премиери в редица страни, като вчера беше пуснат в Китай. Забавната комедия за деца и възрастни се оказа изключително добра формула за успех и надмина приходите от предишната анимация, държаща рекорда - "Търсенето на Дори". Официалната дата за премиерата на продължението е 13 юли 2018 год. ... още »